کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9441 | مشاهده و دانلود: 762734753 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/26 | اعضاء: 319076 | نظرات: 38013
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Arc مرورگری سریع‌ تر و سبک‌ تر برای ویندوز روی ARM

در رویداد اخیر مایکروسافت برای معرفی ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 و ویژگی‌ های جدید هوش مصنوعی برای کامپیوترهای کوپایلوت پلاس، این شرکت همچنین اعلام کرد برنامه‌ های بیشتری به زودی به صورت بومی روی ویندوز در دسترس خواهند بود. یکی از این برنامه‌ ها مرورگر Arc بود، که جایگزین منحصربه‌ فردی برای مرورگرهای اصلی مانند کروم یا مایکروسافت اج به شمار می‌رود. حال کاربران ویندوز روی آرم می‌توانند نسخه مخصوص آرم این مرورگر را دانلود کنند.

 

Arc مرورگری سریع‌ تر و سبک‌ تر برای ویندوز روی ARM

 

امروز، شرکت مرورگر (نام واقعی تیم توسعه‌ دهنده مرورگر Arc) نسخه‌ی جدیدی از این مرورگر را برای کاربران ویندوز منتشر کرد. در این اعلامیه، شرکت می‌گوید:

از امروز، می‌توانید با رفتن به دکمه‌ی "دانلود Arc برای ویندوز" در سایت arc.net، مرورگر Arc را روی هر دستگاه آرمی که دارید نصب کنید یا آن را با دوستان خود که از ویندوز آرم استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارید.

 

لیست تغییرات برای این نسخه جدید خیلی طولانی نیست، اما مهم‌ترین مورد پشتیبانی از ویندوز روی آرم است. این لیست به شرح زیر است:

  1. اکنون از پردازنده‌ های آرم برای Arc روی ویندوز پشتیبانی می‌کنیم.
  2. استیو باگ (مشکل نرم‌ افزاری) ناشی از کشیدن یک تب برای ایجاد یک پنجره‌ی جدید Arc یا کشیدن یک تب بین دو پنجره‌ی Arc را برطرف کرد.
  3. Arc Search اکنون روی اندروید ۱۲ و نسخه‌ های بالاتر در دسترس است!

شما می‌توانید مرورگر Arc را از وب‌ سایت رسمی آن دانلود کنید. این مرورگر روی ویندوز ۱۰ و ۱۱، و حالا شامل کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌ های آرم مانند آخرین مدل‌ ها با پردازنده‌ های اسنپدراگون ایکس، کار می‌کند. با این حال، برای بهره‌ مندی از بهینه‌ سازی‌ های Arc برای دستگاه‌ های مجهز به آرم، نیازی به سرفیس پرو ۱۱ یا سرفیس لپ‌ تاپ ۱۱ ندارید. بهبود سرعت و صرفه‌ جویی در مصرف انرژی حتی در کامپیوترهای قدیمی‌ تر مانند سرفیس پرو ایکس یا سرفیس پرو ۹ ۵G نیز قابل توجه خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51200 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/20 تعداد مشاهده: 589
سافت گذر